Number of the records: 1  

Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...

  1. Title Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...
    Author infoM. Foret
    Author Foret M.
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 18-19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia * výskum trhu * zákazníci
    AnnotationMarketingová komunikácia ako základ aktívneho, systematického a koncepčného prístupu k trhu. Poznanie zákazníka, vypracovanie ponuky, jej načasovanie a umiestnenie - vstupná fáza marketingovej komunikácie. Následnou fázou sú reakcie (ohlasy verejnosti, zákazníkov, dodávateľov). Systematická a koncepčná marketingová komunikácia (prieskum trhu, prezentácia tovaru, reklama, public relations). Pestovanie a rozvíjanie nadviazaných kontaktov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.