Number of the records: 1  

Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme

  1. Title Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme
    Author infoJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 9 (1994), s. 682-692
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * firmy * podnik * štruktúra podniku organizačná * útvary podnikové * prieskum trhu * plánovanie podnikové * tvorba cien * predaj * distribúcia * propagácia * reklama * zabezpečenie personálne * Slovensko
    AnnotationPostavenie marketingového útvaru v organizačnej štruktúre firmy. Štruktúra marketingového útvaru a alternatívy jeho organizácie (podľa funkcií, produktu, regiónu, typu spotrebiteľa). Činnosti marketingového útvaru a personálne zabezpečenie. Zásady úspešného vytvorenia marketingového systému firmy. Fungovanie marketingového útvaru firiem v súčasných podmienkach na Slovensku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.