Number of the records: 1
Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme
Title Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme Author info Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 9 (1994), s. 682-692 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * firmy * podnik * štruktúra podniku organizačná * útvary podnikové * prieskum trhu * plánovanie podnikové * tvorba cien * predaj * distribúcia * propagácia * reklama * zabezpečenie personálne * Slovensko Annotation Postavenie marketingového útvaru v organizačnej štruktúre firmy. Štruktúra marketingového útvaru a alternatívy jeho organizácie (podľa funkcií, produktu, regiónu, typu spotrebiteľa). Činnosti marketingového útvaru a personálne zabezpečenie. Zásady úspešného vytvorenia marketingového systému firmy. Fungovanie marketingového útvaru firiem v súčasných podmienkach na Slovensku. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1