Number of the records: 1  

Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu

  1. Title Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu
    Author infoAlois Glogar
    Author Glogar Alois
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 4 (1994), s. 6-7
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * Česko * Slovensko * transformácia * semináre * školy vysoké * vyučovanie * prax odborná * študenti
    AnnotationPriaznivé podmienky pre marketing ako nástroj radikálnej ekonomickej reformy a transformačného procesu po r. 1989. Tzv. transformačný marketing. Faktory úspechu vysokoškolskej výučby marketingu (pochopenie historického vývoja , úroveň pedagógov, prax - poznávanie obchodnej a marketingovej činnosti). Prínosy štúdia marketingu na vysokých školách ekonomického zamerania. Koncepcia diplomových prác.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.