Number of the records: 1  

Dlhodobý cieľ a každodenná realita

  1. Title Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj
    Author infoPeter Filo
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentSlovenský profit. Roč. 2, č. 38 (1994)
    Profit Extra. s. 26
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords plánovanie * organizácia predaja * ciele podnikové * predaj * konkurencia * marketing
    AnnotationVýznam plánovania v trhovom hospodárstve. Plánovanie podnikateľského úspechu. Formulovanie podnikových cieľov. Kontrolovanie výkonov predajného oddelenia. Okolnosti, ktoré ohrozujú predaj. Stále sledovanie konkurencie a prísna analýza trhu ako súčasť plánovania. Osobnostné kritériá nevyhnutné pri plánovaní podnikateľského ale aj osobnostného úspechu. Doležitosť pozitívneho myslenia.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.