Number of the records: 1
Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie
Title Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie Author info P. Vladár, A. Galaski Author Vladár P. Co-authors Galaski A. Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.33 - Výrobná štruktúra Keywords združenia * AIM * výrobky značkové Annotation Rozhovor s A. Galaskim, generálnym riaditeľom Európskej asociácie značkových výrobcov (AIM). Poslanie asociácie na Slovensku. Spotrebiteľský trh v rámci európskeho regiónu. Postavenie združení značkových výrobcov vo vzťahu k osobným reťazcom, prípadne združeniam reklamy a médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-6
article
Number of the records: 1