Number of the records: 1  

Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie

  1. Title Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie
    Author infoP. Vladár, A. Galaski
    Author Vladár P.
    Co-authors Galaski A.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.33 - Výrobná štruktúra
    Keywords združenia * AIM * výrobky značkové
    AnnotationRozhovor s A. Galaskim, generálnym riaditeľom Európskej asociácie značkových výrobcov (AIM). Poslanie asociácie na Slovensku. Spotrebiteľský trh v rámci európskeho regiónu. Postavenie združení značkových výrobcov vo vzťahu k osobným reťazcom, prípadne združeniam reklamy a médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.