Number of the records: 1  

Ako vzniká akcia priamej reklamy

  1. Title Ako vzniká akcia priamej reklamy
    Author infoA. Vojtušová
    Author Vojtušová Alžbeta
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 6. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing priamy * reklama
    AnnotationNástroj priamej reklamy: reklamný list. Zostavenie reklamného listu a jeho štruktúra. Odpovedný alebo objednací lístok v priamom marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.