Number of the records: 1  

Zásady výberu reklamnej agentúry

  1. Title Zásady výberu reklamnej agentúry
    Author infoA. Cocherová
    Author Cocherová A.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 20-21. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords agentúry * reklama
    AnnotationVšeobecné zásady uplatňované pri procese výberu reklamnej agentúry za účelom získania informácií o klientovi. Briefing - hľadanie vhodnej agentúry, ktorá môže spolupracovať pri vytváraní značky. Dohoda o konkurzných poplatkoch. Zachovanie obchodného tajomstva. Stanovenie obchodných podmienok. Zhodnotenie výsledkov konkurzu. Podmienky súťaže. Nevyhnutné údaje účastníka súťaže. Všeobecné ustanovenia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.