Number of the records: 1  

Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska

  1. Title Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska
    Author infoJ. Sivák
    Author Sivák J.
    Source document Daňový a účtovný poradca podnikateľa. Č. 1-2 (1997), s. 185-197. - : Informačné centrum podnikateľov Žilina, 1997. ISSN 1335-0897
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords výdavky * reklama * propagácia * dane z príjmov * dane
    AnnotationVýdavky na reklamné účely. Z hľadiska dane z príjmov sa môžu vyčleniť dva základné druhy výdavkov na reklamu: 1. Výdavky na reklamu vynaložené na dosiahnutie, zabezpečenie a udržanie zdaniteľných príjmov, ktoré sa pre zistenie základu dane z príjmov odpočítajú v plnom rozsahu. 2. Výdavky na reklamu, ktoré sú nákladom pre účely výpočtu dane z príjmov v obmedzenej výške. Výdavky na reprezentáciu. Poskytnuté dary ako odpočítateľná položka od základu dane z príjmov. Príklady.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-9

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.