Number of the records: 1
Komunikáciu treba diferencovať
Title Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku Author info G. Mokošová, M. Rostašová Author Mokošová Gabriela Co-authors Rostašová M. Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 3 (1997), s. 58-59. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia * propagácia * stratégia marketingová * telekomunikácie * politika cenová * distribúcia * plán marketingový Annotation Zabezpečenie optimálneho úspechu telekomunikačného podniku pomocou marketingovej stratégie a marketingového plánu. Marketingové stratégie v telekomunikáciách. V oblasti stratégie v telekomunikáciách zohrávajú dôležitú úlohu cenová politika, distribučná politika a komunikačná politika. Spracovanie analýzy možností a analýzy potrieb v telekomunikáciách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 2-6
article
Number of the records: 1