Number of the records: 1  

Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov

  1. Title Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov : Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá
    Author infoDagmar Klepochová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * marketing * prostriedky reklamné * zákazníci * kampane reklamné * propagácia * výrobky * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationÚčinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.