Number of the records: 1
Priamy marketing a integrovaná komunikácia
Title Priamy marketing a integrovaná komunikácia : Oslovte individuálne cieľovú skupinu Author info Helena Nízka Author Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 5 (1997), s. 62. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * komunikácia * konkurencia * reklama * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová * kampane reklamné Annotation Rozvoj marketingovej komunikácie. Firmy venujú veľkú pozornosť marketingovej analýze, selekcii cieľovej skupiny, príprave marketingovej komunikačnej stratégii a príprave mediálneho a komunikačného mixu kampaní. Integrovaný priamy marketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 2-6
article
Number of the records: 1