Number of the records: 1  

Software pomáhá hodnotit TV reklamu

  1. Title Software pomáhá hodnotit TV reklamu
    Author infoSabina Kunešová
    Author Kunešová Sabina
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 5 (1997), s. 41. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * technika výpočtová * využitie počítačov * prostriedky reklamné
    AnnotationVyužitie mulitimediálneho softwaru (audi/video likeability) pri spracovávaní rozhovorov s respondentmi. Výhody nového spôsobu hodnotenia. Výsledky využívania multimediálneho softwaru spoločnosťou Median pri hodnotení televíznej reklamy. Využitie metódy v rozhlasovej a tlačovej reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.