Number of the records: 1  

Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa

  1. Title Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa
    Author infoA. Ďurkovičová
    Author Ďurkovičová A.
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 6-7 (1997), s. 165-166. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spotrebitelia * zákazníci * zisk * predaj * dodávatelia * marketing priamy
    AnnotationSpotrebiteľský marketing vzťahov vytvára dlhotrvajúce, dôveryhodné a kooperatívne vzťahy so zákazníkmi, charakterizované otvorenosťou, skutočným záujmom o dodávku vysokokvalitných tovarov. V marketingovom procese vystupujú zákazníci ako partneri. Definovanie marketingu vzťahov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.