Number of the records: 1  

Marketingová stratégia banky

  1. Title Marketingová stratégia banky
    TranslationMarketing Strategy in Banking
    Author infoE. Csákóová
    Author Csákóová Eleonóra
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 5, č. 6 (Jún 1997), s. 6-8. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1997. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * banky * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik * klienti * analýza faktorová * produkty * matice
    AnnotationVäčšina bánk podniká na dvoch hlavných trhoch: trh firemných klientov, trh individuálnych klientov. Na identifikáciu trhových príležitostí sa využíva viacfaktorová analýza jednotlivých trhových segmentov - podľa podnikateľských subjektov, podľa individuálnych klientov, podľa bankových produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.