Number of the records: 1
Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1
- Title
Title Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1 Author info I. Merlinová Author Merlinová I. Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 3 (1997), s. 75-78. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny Annotation Klasický model marketingového mixu. Výrobok v medzinárodnom marketingovom mixe. Klasifikácia charakteristík výrobku. Ponuka štandardizovaného výrobku. Cena v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikácia v medzinárodnom marketingovom mixe. Distribúcia v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikačný mix. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
article
Príprava projektu nového študijného programu Všeobecný manažment v odbore 8. Ekonómia a manažment : recenzovaný zborníkAuthor infoJankelová Nadežda a kolektív, recenzenti: Ľuboslav Szabo, Dušan MasárAnother authorsSzabo Ľuboslav (Recenzent)Masár Dušan (Recenzent)CorporationIssue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 105 s.Issue1. vydanieISBN978-80-225-4979-0NoteKEGA 001EU-4/2021Document kindmiscellaneaLanguageSlovakCountry of EditionSlovak Republicsystematics378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
Number of the records: 1