Number of the records: 1  

Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1

  1. Title Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1
    Author infoI. Merlinová
    Author Merlinová I.
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 3 (1997), s. 75-78. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny
    AnnotationKlasický model marketingového mixu. Výrobok v medzinárodnom marketingovom mixe. Klasifikácia charakteristík výrobku. Ponuka štandardizovaného výrobku. Cena v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikácia v medzinárodnom marketingovom mixe. Distribúcia v medzinárodnom marketingovom mixe. Komunikačný mix.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-12

    TitleAuthor info
    Jankelová Nadežda a kolektív, recenzenti: Ľuboslav Szabo, Dušan Masár
    Another authors
    Szabo Ľuboslav (Recenzent)
    Masár Dušan (Recenzent)
    CorporationIssue data
    Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 105 s.
    Issue
    1. vydanie
    ISBN
    978-80-225-4979-0
    Note
    KEGA 001EU-4/2021
    Document kind
    miscellanea
    Language
    Slovak
    Country of Edition
    Slovak Republic
    systematics
    378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.