Number of the records: 1
Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2
Title Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2 Author info I. Merlinová Author Merlinová I. Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 4 (1997), s. 103-106. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny * franchising * SVE Annotation Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach. Politický vplyv a spoločenské vzťahy ako prvky marketingového mixu. Medzinárodný mix vo vzťahu k trhom strednej a východnej Európy. Cena. Komunikačný mix. Distribučné kanály. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
article
Number of the records: 1