Number of the records: 1  

Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2

  1. Title Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2
    Author infoI. Merlinová
    Author Merlinová I.
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 4 (1997), s. 103-106. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * marketing priamy * marketing medzinárodný * trh svetový * globalizácia * komunikácia * distribúcia * ceny * franchising * SVE
    AnnotationMedzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach. Politický vplyv a spoločenské vzťahy ako prvky marketingového mixu. Medzinárodný mix vo vzťahu k trhom strednej a východnej Európy. Cena. Komunikačný mix. Distribučné kanály.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.