- Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme
Number of the records: 1  

Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme

  1. Title Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme
    Author infoDagmar Klepochová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia * maloobchod * predajne * potraviny * prieskum trhu * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnnotationOsobitosti využitia marketingového výskumu v maloobchodnej firme. Metódy marketingového výskumu využívané v maloobchodnej firme. Aplikácia metód marketingového výskumu v maloobchodnej predajni študentmi Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.