Number of the records: 1  

Dobrá reklama je bez psychologie nemysliteľná

  1. Title Dobrá reklama je bez psychologie nemysliteľná
    Author infoM. Chojková
    Author Chojková M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1997), s. 44. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords psychológia * reklama * agentúry
    AnnotationPsychológia v reklame. Teória prístupu reklamnej agentúry pri ovplyvňovaní klientov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.