Number of the records: 1
Strategický marketing
Title Strategický marketing Author info Ondřej Landa, Š. Galbavý Author Landa Ondřej Co-authors Galbavý Š. Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 75-78. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing strategický * korporácie * Česko * firmy * metodika * stratégia podniková * výhody konkurenčné Annotation V súvislosti so vznikom holdingov a divizionalizáciou veľkých podnikov v ČR, nadobúda význam strategický marketing ako jeden z predpokladov dlhodobej konkurenčnej výhody. Nevyjasnenosť funkcií a metodických prostriedkov prekáža v praxi rozvoju strategického marketingu. Dve funkcie strategického marketingu: vonkajšie funkcie - zahŕňa vzťah k okoliu firmy. Vnútorné funkcie strategického marketingu. Kľúčové disciplíny a metódy strategického marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1