Number of the records: 1  

Tvorba procesní organizace - s orientací na zákazníka

  1. Title Tvorba procesní organizace - s orientací na zákazníka
    Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 59-62. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords zákazníci * organizácie procesné * stratégia podniková * riadenie podľa cieľov * organizácia riadenia * procesy podnikové * riadenie podnikové
    AnnotationZásadný význam prechodu od myslenia v podnikových funkciách k mysleniu v obchodných procesoch pre úspešnú tvorbu podnikových procesov podľa cieľov (Process design by objectives). Vysvetlenie trojstupňového procesu. Tri úrovne tvorby procesnej organizácie. 1. Úroveň obchodného procesu. Zostavovanie projekčného tímu. 2. Úroveň čiastkového procesu. Riešenie problému zostavenia obchodného procesu, účelného rozčlenenia do čiastkových procesov a pridelenia jednotlivým procesným tímom. 3. Úroveň úlohy. Vytvorenie úlohy tak, aby sa pracovník mohol "identifikovať" s produktom obchodného procesu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.