Number of the records: 1
Hodinky a brýle
Title Hodinky a brýle Author info L. Šíšová, K. Hrubešová, R. Vargová Author Šíšová L. Co-authors Hrubešová K. Vargová R. Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 8 (1997), s. 21-27. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords prieskum trhu * Česko * Loox * marketing * kampane reklamné * reklama * veľtrhy * Bausch and Lomb * výrobky značkové Annotation Výsledky z prieskumu českého trhu hodiniek a okuliarov. Frekvencia nákupu okuliarov, preferencia značky pri výbere a inzercia výrobcov a predajcov. Povedomie a predajnosť okuliarov značky Ray Ban od firmy Bausch and Lomb. Prezentácia klenotníckych výrobkov a hodiniek na výstavníckych akciách vo svete. Marketingová komunikácia reklamné kampane firmy Loox. Orientácia českých spotrebiteľov na jednotlivé značky hodiniek podľa výsledkov z prieskumu agentúry AISA. Inzercia výrobcov hodiniek v r. 1995 a 1996. Spotrebiteľská preferencia hodiniek podľa značiek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1