Number of the records: 1  

Hodinky a brýle

  1. Title Hodinky a brýle
    Author infoL. Šíšová, K. Hrubešová, R. Vargová
    Author Šíšová L.
    Co-authors Hrubešová K.
    Vargová R.
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 8 (1997), s. 21-27. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords prieskum trhu * Česko * Loox * marketing * kampane reklamné * reklama * veľtrhy * Bausch and Lomb * výrobky značkové
    AnnotationVýsledky z prieskumu českého trhu hodiniek a okuliarov. Frekvencia nákupu okuliarov, preferencia značky pri výbere a inzercia výrobcov a predajcov. Povedomie a predajnosť okuliarov značky Ray Ban od firmy Bausch and Lomb. Prezentácia klenotníckych výrobkov a hodiniek na výstavníckych akciách vo svete. Marketingová komunikácia reklamné kampane firmy Loox. Orientácia českých spotrebiteľov na jednotlivé značky hodiniek podľa výsledkov z prieskumu agentúry AISA. Inzercia výrobcov hodiniek v r. 1995 a 1996. Spotrebiteľská preferencia hodiniek podľa značiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.