Number of the records: 1  

Marketingové prístupy k trhu v Slovenskej republike

  1. Title Marketingové prístupy k trhu v Slovenskej republike
    Author infoD. Šimo, E. Šimová, J. Ležák
    Author Šimo Dušan
    Co-authors Šimová E.
    Ležák J.
    Source document Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. Roč. 43, č. 8 (Srpen 1997), s. 365-368. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords poľnohospodárstvo * marketing * Slovensko * komplex poľnohospodársko-potravinársky * pšenica * kukurica * ceny * Kanada * Rakúsko * Francúzsko * USA * Argentína * výroba poľnohospodárska * reštrukturalizácia * základňa materiálno-technická * obilniny * komodity * trh
    AnnotationV podmienkach transformácie agropotravinárskeho trhu SR majú významné miesto obilniny - pšenica a kukurica. Vybrané problémy cenového mixu pri komoditách pšenica a kukurica na domácom a zahraničnom trhu. Cena ako jeden zo základných faktorov marketingu. Reštrukturalizácia výroby obilnín v SR. Organizácia agrárneho trhu s obilninami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.