Number of the records: 1
Marketingové prístupy k trhu v Slovenskej republike
Title Marketingové prístupy k trhu v Slovenskej republike Author info D. Šimo, E. Šimová, J. Ležák Author Šimo Dušan Co-authors Šimová E. Ležák J. Source document Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. Roč. 43, č. 8 (Srpen 1997), s. 365-368. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords poľnohospodárstvo * marketing * Slovensko * komplex poľnohospodársko-potravinársky * pšenica * kukurica * ceny * Kanada * Rakúsko * Francúzsko * USA * Argentína * výroba poľnohospodárska * reštrukturalizácia * základňa materiálno-technická * obilniny * komodity * trh Annotation V podmienkach transformácie agropotravinárskeho trhu SR majú významné miesto obilniny - pšenica a kukurica. Vybrané problémy cenového mixu pri komoditách pšenica a kukurica na domácom a zahraničnom trhu. Cena ako jeden zo základných faktorov marketingu. Reštrukturalizácia výroby obilnín v SR. Organizácia agrárneho trhu s obilninami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1