Number of the records: 1  

Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy

  1. Title Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy
    Author infoI. Perlaki
    Author Perlaki I.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 38 (17. septembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISBN 1335-0684. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords podnik * firmy * vízie * stratégia podniková * manažéri * dokumentácia projektová
    AnnotationJedným z predpokladov vybudovania úspešnej firmy je formulácia jej strategickej vízie. Strategickú víziu možno chápať ako projektovú dokumentáciu. Formulácia strategickej vízie je ovplyvnená štyrmi faktormi (východiskami) pre strategické vízie. Úloha manažérov pri budovaní dlhodobo úspešnej firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.