Number of the records: 1
Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy
Title Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy Author info I. Perlaki Author Perlaki I. Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 38 (17. septembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISBN 1335-0684. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords podnik * firmy * vízie * stratégia podniková * manažéri * dokumentácia projektová Annotation Jedným z predpokladov vybudovania úspešnej firmy je formulácia jej strategickej vízie. Strategickú víziu možno chápať ako projektovú dokumentáciu. Formulácia strategickej vízie je ovplyvnená štyrmi faktormi (východiskami) pre strategické vízie. Úloha manažérov pri budovaní dlhodobo úspešnej firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 21-40
article
Number of the records: 1