Number of the records: 1  

Szarková, M.: Psychológia v marketingu

  1. Title Szarková, M.: Psychológia v marketingu
    Author infoHana Adámková, Miroslava Szarková
    Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 3 (1997), s. 308-309. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords recenzie * psychológia * manažment * správanie spotrebiteľa * imidž * práca s verejnosťou * metódy výskumu * marketing
    AnnotationRecenzia publikácie Szarková, M.: Psychológia v marketingu. Úvod do psychológie marketingu. Potreby, ich tvorba, formovanie a dynamika v spotrebiteľskom správaní. Kúpne návyky a návykové spotrebiteľské správanie. Metódy psychológie používané v marketingu. Image a metódy výskumu jeho tvorby a psychologických vlastností. Public relations a psychológia marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 02327-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.