Number of the records: 1  

Tretí sektor je súčasťou trhu

  1. Title Tretí sektor je súčasťou trhu
    Author infoM. Rážová
    Author Rážová M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * sektor terciárny * Slovensko * Liga proti rakovine * sponzorovanie * Ogilvy and Mather * agentúry * vzdelávanie
    AnnotationMarketingová komunikácia v treťom sektore. Marketing Ligy proti rakovine. Kampaň Ligy proti rakovine. Odlíšenie produktu prostredníctvom charity. Sponzoring charitatívnych organizácii agentúrou Ogilvy & Mather. Sponzoring vzdelávania. Legislatívne obmedzenie pre slovenské firmy zúčastňujúce sa na sponzoringu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.