Number of the records: 1
Čo znamená mediálny fullservis?
Title Čo znamená mediálny fullservis? Author info A. Urbanovská Author Urbanovská Andrea Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 41 (8. októbra 1997). - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * stratégia marketingová * plán marketingový * nákup * reklama * servis * komunikácia * Media Impact * Slovensko Annotation Media Impact ako prvá mediálna agentúra na Slovensku (od r. 1994). Charakteristika fullservisovej mediálnej agentúry. Mediálna stratégia, mediálny plán, nákup médií. Výhody mediálneho fullservisu pre klientov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 41-51
article
Number of the records: 1