Number of the records: 1  

Čo znamená mediálny fullservis?

  1. Title Čo znamená mediálny fullservis?
    Author infoA. Urbanovská
    Author Urbanovská Andrea
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 41 (8. októbra 1997). - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * stratégia marketingová * plán marketingový * nákup * reklama * servis * komunikácia * Media Impact * Slovensko
    AnnotationMedia Impact ako prvá mediálna agentúra na Slovensku (od r. 1994). Charakteristika fullservisovej mediálnej agentúry. Mediálna stratégia, mediálny plán, nákup médií. Výhody mediálneho fullservisu pre klientov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 41-51

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.