Number of the records: 1
Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť
Title Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť Author info Dušan Doliak, Milena Rážová Author Doliak Dušan Co-authors Rážová Milena Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 9. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * poisťovne * poisťovníctvo * Slovensko * poistenie životné * Nationale Nederlanden, a.s. Bratislava Annotation Rozhovor s marketingovým a obchodným riaditeľom poisťovne Nationale Nederlanden, Dušanom Doliakom. Pôsobnosť poisťovne na Slovensku. Názor na slovenský poistný trh. Marketingová komunikácia. Plánovanie a vytváranie komunikačných kampaní. Zhodnotenie marketingovej komunikácie slovenských poisťovacích subjektov. Očakávaný trend na slovenskom poistnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
book
Number of the records: 1