Number of the records: 1  

Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť

  1. Title Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť
    Author infoDušan Doliak, Milena Rážová
    Author Doliak Dušan
    Co-authors Rážová Milena
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 9. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * poisťovne * poisťovníctvo * Slovensko * poistenie životné * Nationale Nederlanden, a.s. Bratislava
    AnnotationRozhovor s marketingovým a obchodným riaditeľom poisťovne Nationale Nederlanden, Dušanom Doliakom. Pôsobnosť poisťovne na Slovensku. Názor na slovenský poistný trh. Marketingová komunikácia. Plánovanie a vytváranie komunikačných kampaní. Zhodnotenie marketingovej komunikácie slovenských poisťovacích subjektov. Očakávaný trend na slovenskom poistnom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.