Number of the records: 1  

Nový dizajn značky zábavy

  1. Title Nový dizajn značky zábavy
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 10. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nápoje nealkoholické * USA * prieskum spotrebiteľský * kampane reklamné * Fanta * The Coca-Cola Company
    AnnotationVýsledky marketingového prieskumu spoločnosti Fanta, dcérskej spoločnosti Coca-Cola, týkajúceho sa Fanty pri uvádzaní nového dizajnu a kampane. Celosvetový objem predaja a obratu. Známosť loga. Mediálna stratégia spoločnosti Fanta.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.