Number of the records: 1  

Firemná a marketingová kultúra

  1. Title Firemná a marketingová kultúra . 2. Vplyv marketingovej kultúry na marketingový výkon
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 11 (November 1997), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kultúra podniková * marketing mix * marketing strategický * stratégia marketingová
    AnnotationŠtyri typy marketingovej kultúry. Primárne a sekundárne kritériá marketingovej kultúry. Typický vývoj marketingovej kultúry vo firme. Proces implementácie marketingu a konečný marketingový výkon firmy. Návod na úspešné zostavenie marketingovej stratégie. Súvislosť medzi marketingovou kultúrou a nástrojmi marketingového mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.