Number of the records: 1
Firemná a marketingová kultúra
Title Firemná a marketingová kultúra . 2. Vplyv marketingovej kultúry na marketingový výkon Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 11 (November 1997), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kultúra podniková * marketing mix * marketing strategický * stratégia marketingová Annotation Štyri typy marketingovej kultúry. Primárne a sekundárne kritériá marketingovej kultúry. Typický vývoj marketingovej kultúry vo firme. Proces implementácie marketingu a konečný marketingový výkon firmy. Návod na úspešné zostavenie marketingovej stratégie. Súvislosť medzi marketingovou kultúrou a nástrojmi marketingového mixu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
book
Number of the records: 1