Number of the records: 1  

Etika v marketingu

  1. Title Etika v marketingu
    Author infoZdenka Zelienková, Eva Hanuláková
    Author Zelienková Zdenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 4 (1997), s. 420-421. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * etika * etiketa * manažéri * kódexy * recenzie
    AnnotationPublikácia Etika v marketingu poukazuje na nevyhnutnosť dodržiavania etických zásad a princípov podnikania a najmä v marketingu. Kniha obsahuje päť kapitol: 1. Etika a podnikanie. 2. Etika a marketing. 3. Etika v marketingovom výskume. 4. Etické aspekty nástrojov marketingového mixu. 5. Etické problémy v medzinárodnom marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.