Number of the records: 1
Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy
Title Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy Author info Lena Oujezdská Author Oujezdská Lena Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 9 (25. februára 1998), s. 16A. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords technika * domácnosti * firmy * maloobchod * zisk * kvalita výrobkov * Slovensko * distribúcia * Electrolux Slovakia, s.r.o. Annotation Švédska spoločnosť Electrolux aj na slovenskom trhu (od r. 1993). Electrolux Slovakia, s.r.o. má na Slovensku päť divízií (4 obchodné a 1 finančnú). Strategickým krokom firmy bola orientácia na maloobchod. Cenová stratégia firmy. Predaj výrobkov a zisk firmy. Potreba vybudovania dobrej distribučnej siete. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-20
book
Number of the records: 1