Number of the records: 1  

Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy

  1. Title Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy
    Author infoLena Oujezdská
    Author Oujezdská Lena
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 9 (25. februára 1998), s. 16A. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords technika * domácnosti * firmy * maloobchod * zisk * kvalita výrobkov * Slovensko * distribúcia * Electrolux Slovakia, s.r.o.
    AnnotationŠvédska spoločnosť Electrolux aj na slovenskom trhu (od r. 1993). Electrolux Slovakia, s.r.o. má na Slovensku päť divízií (4 obchodné a 1 finančnú). Strategickým krokom firmy bola orientácia na maloobchod. Cenová stratégia firmy. Predaj výrobkov a zisk firmy. Potreba vybudovania dobrej distribučnej siete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-20


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.