Number of the records: 1
K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi
Title K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi Translation To Define the Status and Scientific Goals of Marketing in Economic Theory and Practice Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 45, č. 10 (1997), s. 747-758. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * pojmy * teórie ekonomické * veda * teória a prax Annotation Vedecké východiská marketingu ako teoretickej disciplíny. Vedeckoteoretické chápania marketingu. Analýza vzťahu medzi teoretickými závermi a podnikovou praxou marketingu. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 8-12
article
Number of the records: 1