Number of the records: 1  

K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi

  1. Title K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi
    TranslationTo Define the Status and Scientific Goals of Marketing in Economic Theory and Practice
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 45, č. 10 (1997), s. 747-758. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * pojmy * teórie ekonomické * veda * teória a prax
    AnnotationVedecké východiská marketingu ako teoretickej disciplíny. Vedeckoteoretické chápania marketingu. Analýza vzťahu medzi teoretickými závermi a podnikovou praxou marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 8-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.