Number of the records: 1
Láhev nebo dudlík 21. století?
Title Láhev nebo dudlík 21. století? Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 22. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * deti * marketing priamy * reklama * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * prieskum trhu * prieskum potrieb * Veľká Británia Annotation Objem obchodu s detským tovarom za rok 1996 vo V. Británii. Zákaznícke skupiny matiek podľa veku. Najpredávanejšie produkty pre deti. Stiuácia na trhu s detskými potravinami. Trh s detskými a materskými potrebami od firiem Johnson & Johnson a Procter & Gamble. Podiel nákladov na nadlinkovú a podlinkovú reklamu. Výhody databázového marketingu. Riešenie otázok logistiky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-2
book
Number of the records: 1