Number of the records: 1  

Colondář aneb Jak prodat Colon

  1. Title Colondář aneb Jak prodat Colon
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 25. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podpora predaja * prostriedky čistiace * prieskum trhu * prieskum spotrebiteľský * tovar drogeristický * Česko * Colon * Jar
    AnnotationAktivity podpory predaja pracieho prášku Colon. Ciele trade promotion. Otázky ankety zameranej na obchody predávajúce pracie prášky. Zámer spotrebiteľskej súťaže. Cieľová skupina pre nákup čistiacich prostriedkov a pracích práškov. Výsledky prieskumov "Kto kupuje najčastejšie výrobky so značkou Colon? (v porovnaní s Jarom)." Súhlas s výrokom "Kvalita je viac ako kvantita".
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-2


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.