Number of the records: 1  

Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu

  1. Title Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu
    Author infoEva Babitzová
    Author Babitzová Eva
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 45 (5. novembra 1997), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * trh * etika * SVE * internet * EASA
    AnnotationEASA, (European Advertising Standarts Alliance) ako nezisková organizácia, združujúca orgány etickej samoregulácie v reklame. Modely etickej samoregulácie v Európskej únie. Reklama na Internete a etika.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 41-51


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.