Number of the records: 1  

Firemná a marketingová kultúra

  1. Title Firemná a marketingová kultúra . 4. Zásady podnikovej filozofie
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 2-3 (Február-marec 1998), s. 24-25
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kultúra podniková * stratégia marketingová * misia * ciele podnikové * imidž
    AnnotationFormulácia podnikovej filozofie a podnikových zásad. Vymedzenie poslania (misie) podniku. Produktová a trhová definícia misie podniku. Stanovenie marketingových cieľov. Psychografické a ekonomické marketingové ciele.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.