Number of the records: 1  

Etický prístup manažéra v podnikaní

  1. Title Etický prístup manažéra v podnikaní
    Author infoRóbert Hradský
    Author Hradský Róbert EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 1 (1998), s. 21. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1998
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * podnikanie * etika podnikateľská * morálka * správanie * etika manažérska
    AnnotationManažérske schopnosti tvoria základ morálnych úsudkov. Powers, C.V. a Vogel, Dc. uvádzajú šesť takýchto schopností: 1. morálna predstavivosť; 2. morálne stotožnenie sa a triedenie morálnych faktorov; 3. morálne zhodnotenie; 4. tolerovanie morálneho rozporu a dvojakého významu; 5. integrácia manažérskej a morálnej úlohy; 6. zmysel pre morálny záväzok.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.