Number of the records: 1
Etický prístup manažéra v podnikaní
Title Etický prístup manažéra v podnikaní Author info Róbert Hradský Author Hradský Róbert EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 1 (1998), s. 21. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1998 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * podnikanie * etika podnikateľská * morálka * správanie * etika manažérska Annotation Manažérske schopnosti tvoria základ morálnych úsudkov. Powers, C.V. a Vogel, Dc. uvádzajú šesť takýchto schopností: 1. morálna predstavivosť; 2. morálne stotožnenie sa a triedenie morálnych faktorov; 3. morálne zhodnotenie; 4. tolerovanie morálneho rozporu a dvojakého významu; 5. integrácia manažérskej a morálnej úlohy; 6. zmysel pre morálny záväzok. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
book
Number of the records: 1