Number of the records: 1  

Oriflame pod lupou

  1. Title Oriflame pod lupou
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 2 (Február 1998), s. 11. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords výrobky značkové * marketing priamy * Oriflame * kozmetika * komunikácia marketingová * marketing sieťový * predaj * katalógy
    AnnotationForma priameho predaja svojich značkových výrobkov spoločnosti Oriflame. História značky Oriflame. Fúzia spoločnosti ORESA (Oriflame Eastern Europe) a Oriflame International (OISA) od februára 1998. Filozofia značky Oriflame. Komunikácia značky so spotrebiteľom. Internet a Oriflame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.