Number of the records: 1  

Čo je to brief?

  1. Title Čo je to brief?
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 22-23. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * brief * koncepcie * agentúry * klienti * komunikácia * tvorba reklamy * kampane reklamné
    AnnotationVýklad pojmu brief. Brief ako komunikačný mostík medzi agentúrou a klientom. Pod pojmom brief sa rozumie zhrnutie úloh reklamy, ktoré slúžia ako pracovná línia a orientačný rámec pre všetkých, ktorí sa na reklame podieľajú. Na otázky z praxe briefu sa vyjadrujú odborníci reklamných agentúr. Schéma koncepcie briefu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.