Number of the records: 1  

Marketingová identifikace zákazníka

  1. Title Marketingová identifikace zákazníka
    Author infoJosef Gregor
    Author Gregor Josef
    Source document Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 2 (Únor 1998), s. 32. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords systémy informačné * systémy informačné interaktívne * technológie informačné * maloobchod * retailing * zákazníci * COREMA * ICL Retail Systems * Precision Retailing * WH Smith
    AnnotationNový informačný systém Precision Retailing od firmy ICL Retail Systems. Jadrom systému Precision Retailing je COREMA (Consumer Relationship Marketing) - súbor služieb zameraných na podporu marketingových vzťahov k spotrebiteľom. Skúsenosti britských obchodných domov WH Smith so systémom Precision Retailing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.