Number of the records: 1  

Reklama, emócie a etika

  1. Title Reklama, emócie a etika
    Author infoElena Hradiská
    Author Hradiská Elena
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 1,44. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * psychológia reklamy * etika * arbitráž * Rada pre reklamu Bratislava
    AnnotationProblémy vnímania reklamy. Neštandardné metódy posudzovania reklamy. Psychológia reklamy a jej vplyv na konzumentov. Metodika hodnotenia arbitrážnej komisie Rady pre reklamu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.