Number of the records: 1  

Malá násobilka direkt marketingu

  1. Title Malá násobilka direkt marketingu . 1
    Author infoAlžbeta Vojtušová
    Author Vojtušová Alžbeta
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 14. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * zákazníci * plán marketingový * stratégia marketingová
    AnnotationOdpovede na otázky čo je direkt marketing. Názorné ukážky ako možno získať nových zákazníkov a zvýšiť obrat. Špecifiká direkt marketingu. Rozpoznanie profilu zákazníka. Plán reklamnej kampane. Marketingový program.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.