Number of the records: 1
Združenie priameho predaja
Title Združenie priameho predaja Author info Milena Rážová Author Rážová Milena Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 16. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords predaj * etika * predajcovia * zákazníci * Združenie priameho predaja Bratislava Annotation Združenie priameho predaja (ZPP) je právnickou osobou, ktorá bola založená za účelom ochrany spotrebiteľa. ZPP vydalo zásady priameho predaja. 13 bodov Ustanovenia o správaní sa voči spotrebiteľovi. Etika v osobnom predaji. Obrat uskutočnený priamym predajom v USA v r. 1989-1996. Vnímanie priameho predaja ako spôsobu poskytovania služieb a predaja výrobkov. Záujem o formu predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1