Number of the records: 1  

Združenie priameho predaja

  1. Title Združenie priameho predaja
    Author infoMilena Rážová
    Author Rážová Milena
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 16. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords predaj * etika * predajcovia * zákazníci * Združenie priameho predaja Bratislava
    AnnotationZdruženie priameho predaja (ZPP) je právnickou osobou, ktorá bola založená za účelom ochrany spotrebiteľa. ZPP vydalo zásady priameho predaja. 13 bodov Ustanovenia o správaní sa voči spotrebiteľovi. Etika v osobnom predaji. Obrat uskutočnený priamym predajom v USA v r. 1989-1996. Vnímanie priameho predaja ako spôsobu poskytovania služieb a predaja výrobkov. Záujem o formu predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.