Number of the records: 1  

Slovenská asociácia trojrozmernej reklamy sa snaží zvýšiť transparentnosť trhu s reklamnými predmetmi

  1. Title Slovenská asociácia trojrozmernej reklamy sa snaží zvýšiť transparentnosť trhu s reklamnými predmetmi
    Author infoMarek Vadas
    Author Vadas Marek
    Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 20 (13. mája 1998), s. 13A. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * trh * propagácia * výdavky * Slovensko
    AnnotationSlovenská asociácia trojrozmernej reklamy - jej vznik a funkcia. Nové vývojové tendencie na slovenskom trhu s reklamnými predmetmi, zmena štruktúry trhu. Význam rady odborníkov na reklamné predmety. Perspektíva vývoja trhu s reklamnými predmetmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.