Number of the records: 1
Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu
Title Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu Author info Eva Babitzová Author Babitzová Eva Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 24 (10. júna 1998), s. 13A. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * médiá * výskum * financovanie * financovanie výskumu * AISA Slovensko * Median, s.r.o. Praha Annotation Jednotná mediálna mena - mediálny výskum zameraný na všetky druhy médií s jednotnou metodikou, všeobecne akceptovaný trhom. Problém okolo financovania výskumu. Mediálny výskum sa robil dvakrát ročne, na jar a na jeseň. Pozastavenie výskumu z dôvodu nedostatku financií. Dôsledky prijatého opatrenia. Výskum robili spoločnosti AISA Slovensko, s.r.o., Bratislava a Median, s.r.o., Praha. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 21-40
article
Number of the records: 1