Number of the records: 1  

Marketingová stratégia firmy holdingového typu

  1. Title Marketingová stratégia firmy holdingového typu
    Author infoFrantišek Lipták, Štefan Kassay
    Author Lipták František
    Co-authors Kassay Štefan
    Source document IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 26-27
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy
    Keywords holding * korporácie * stratégia marketingová * vzťahy vlastnícke * manažment * USA * Japonsko * firmy * formy organizačné nadpodnikové * formy podnikov * recenzie
    AnnotationRecenzia prvej časti publikácie Štefana Kassaya: Tendencie korporačného rozvoja, Vydavateľstvo STRATEG, Bratislava 1998. Publikácia patrí do trojdielneho tematického súboru vydávaného pod názvom: Marketingová stratégia firmy holdingového typu. Obsah jednotlivých kapitol publikácie. Charakteristika podnikov, korporácií či firiem, ich riadenie. Problematika podnikateľskej ekonomiky. Porovnanie japonských a amerických korporácií. Vnútorné usporiadanie firiem.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.