Number of the records: 1
Marketingová stratégia firmy holdingového typu
Title Marketingová stratégia firmy holdingového typu Author info František Lipták, Štefan Kassay Author Lipták František Co-authors Kassay Štefan Source document IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 26-27 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy Keywords holding * korporácie * stratégia marketingová * vzťahy vlastnícke * manažment * USA * Japonsko * firmy * formy organizačné nadpodnikové * formy podnikov * recenzie Annotation Recenzia prvej časti publikácie Štefana Kassaya: Tendencie korporačného rozvoja, Vydavateľstvo STRATEG, Bratislava 1998. Publikácia patrí do trojdielneho tematického súboru vydávaného pod názvom: Marketingová stratégia firmy holdingového typu. Obsah jednotlivých kapitol publikácie. Charakteristika podnikov, korporácií či firiem, ich riadenie. Problematika podnikateľskej ekonomiky. Porovnanie japonských a amerických korporácií. Vnútorné usporiadanie firiem. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-5
article
Number of the records: 1