Number of the records: 1  

Lovte tam, kde sú veľké ryby

  1. Title Lovte tam, kde sú veľké ryby . 1
    Author infoMartin Mazág
    Author Mazág Martin
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 26-27. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * podpora predaja * marketing * spotrebitelia * značky výrobné * komunikácia * zisk * agentúry * Ogilvy and Mather
    AnnotationMetódy reklamnej agentúry Ogilvy & Mather. Diferenciálny marketing (DFM) ako nový spôsob myslenia o tom, ako maximalizovať produktivitu rozpočtu komunikácie danej značky. Diferenciácia spotrebiteľov. Zmeny v spotrebe spotrebiteľov a praktické marketingové aplikácie. Diferenciálny marketing a zisková segmentácia. Rozsah vysokoziskového segmentu. Lojálnosť spotrebiteľa značke. Rovnica lojálnosti značke. Matica zisku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.